.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احداث سايت اداري مركز مازندران نيازمند تامين اعتبار

رئيس سازمان مسكن و شهرسازي استان مازندران گفت: احداث سايت اداري مركز استان نيازمند تامين اعتبار مورد نياز است.

رسول رسولي با بيان اينكه طرح ايجاد سايت اداري مركز استان در سفر دوم هيئت دولت به مازندران تصويب شده است، بيان داشت: اين مصوبه متعلق به استانداري بوده اما پيگيري امور مربوط به آن به مسكن و شهرسازي سپرده شده است.
وي با اشاره به اينكه مطالعات اوليه اين طرح صورت گرفته است، افزود: مكان‌يابي براي اجراي اين طرح به اتمام رسيده و مكاني در جاده قائمشهر به ساري به اين طرح اختصاص داده شده است.
رئيس سازمان مسكن و شهرسازي مازندران با اعلام اينكه در سفر سوم هيئت دولت به مازندران به اين مصوبه تاكيد شده است، اظهار داشت: به محض تامين اعتبار احداث اين سايت آغاز مي‌شود.
وي با بيان اينكه منابع اعتباري اين طرح از دو بخش تامين مي‌شود، گفت: بخشي از اين اعتبارات از محل اعتبارات تملك دارايي در نظر گرفته شده و بخشي نيز از محل فروش زمين‌ها و ساختمان‌هاي دولتي مستقر در مركز شهر ساري تامين مي‌شود.
رئيس سازمان مسكن و شهرسازي مازندران با اعلام اينكه اعتبار اوليه براي مطالعات فاز مكان‌يابي اين طرح اختصاص داده شده است، افزود: اين سايت هم اكنون مراحل طراحي را مي‌گذراند.
رسولي با بيان اينكه زمين موردنياز براي اين طرح ابتدا 15هكتار تامين شده بود، افزود: اين ميزان زمين به 40 هكتار افزايش مي‌يابد.
وي با اشاره به اينكه اجراي كامل اين طرح مي‌تواند موجب استقرار تمام دستگاه‌هاي اجرايي استان در يك مكان شود، خاطرنشان كرد: بيش از 100 دستگاه‌ دولتي در مركز استان مشغول به فعاليت هستند كه مجتمع كردن آنها در يك مكان نقش مهمي در كاهش هزينه‌ها دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.